Penis på avveie

Jeg er utrolig dårlig på å holde avtaler. For tre dager siden lovte jeg å blogge hver dag hvertfall så lenge “bloggerne” går på TV. Det løftet brøt jeg allerede i går. Derfor må jeg lage to innlegg i dag. Begynner med denne koselige gladsaken:

Som straff fra universet dukket det opp noe motbydelig i inboksen min i dag. En ekstremt slapp, ekkel discusting penis med masse hår rundt. En skada mann har med andre ord satt seg ned, løftet frem tissen, fotografert den og tenkt: Det bildet her skal jaggu meg hun jenta der få. Aldri snakket med hennne før, men hun setter sikkert kjempestor pris på å få et bilde av kuken min. Og så synes hun sikkert det er helt topp at jeg får utløp for mine ekle seksuelle fantasier ved å kalle henne masse dirty ting. Nei, fy FAEN! Neste som prøver seg på noe sånt skal jeg personlig hunte ned og ringe på døra til og stå og brøle. 

En venninne stilte det mest naturlige spørsmålet: lurer på hvor mange kvinner som bretter frem vaginanen sin, tar bilder av den og sender til vilt fremmede menn i håp om positiv respons?

Image

Nay

I have just one thing to say: NAY.

 

 

Suzanne

 

3 thoughts on “Penis på avveie

Leave a Reply

