Happy camper

Og nok en gang… I fare for å gjenta meg selv. Jeg har bare fått influensa eller enda mer pussy: er forkjøla. Men det er grusomt. Ikke fordi det er kjett å være snørrete og hoste som en KOLS pasient. Men fordi jeg til tider TROR det er KOLS.  

Her er Suzanne Aabels synonymordliste på hverdagslige forkjølelsessymptomer:

Vondt i hodet: Slag/drypp/hjerneblødning

Tett/rennende nese: Infeksjon

Feber: hallusinasjoner/psykose

Øreverk: evig tinitus —- angst og noia

Svette: Dødskramper

Nys: Hjertestans

Hovne lymfer: HIV

Bilde

Men fra all tragedien til noe mye koseligere. Midt oppi all pesten og plagen har jeg nemlig vært på en fantastisk hotelltur i helgen på The Thief med en helt magisk person som tok veldig godt vare på meg midt oppi all snørringa og sytinga. Ikke noe er så å ta seg ferie rett nedi byen. Jeg elsker hotel. Selv de små stygge, stinkende hotellene elsker jeg. Jeg vil bo på hotell resten av livet. Hvertfall med noen som tar så godt vare på meg som han jeg var på “ferie” med i helgen.

Allerede nå begynner vennene mine å lure. Hvorfor i i satans navn er den dama så glad. Jeg er i hvertfall litt glad om dagen. Det betyr uansett ikke at min biske, gretne ekstremrealisme som beskuer livet med forsmådde oppgitte øyne blir borte med det første. 

First things first liksom.

Her er noen hint til hvor hyggelig det var med hotellweekend før jeg våknet opp og trodde jeg var besatt av djevelen og ble syk:

 

 

 

Bilde

Skittent triks: prøv å gjør deg så sexy så mulig. Det kan nemlig hende du våkner schtøggere og eklere enn du trodde var mulig. Da er det fint at Mr. Dreamy har friskt i minne at du egentlig er en hotel-godess.

 

Bilde

Skittent triks: skriv håpløst romantisk fine ting i gjesteboka. 

Bilde

 

Skitten triks: sokk på røykvarsler: Da kan du røyke ut av vinduet uten noia.

2 thoughts on “Happy camper

  1. Sorry, men det der har ingen hensikt…
    Eneste “vellykkede” måten å smug røyke på et hotell uten å risikere bot er å tipse de som vasker rommet ditt godt nok til at de ikke sladrer; -)

Leave a Reply

