La din mann suge seg sjøl Jenny

I dag kom jeg over et heidundrandes blogginnlegg av en kvinne som heter Jenny. Hun hadde et viktig budskap til alle kvinner der ute. Selv mener hun at hun ikke er antifeminist og da er hun nok ikke det, men hun er i hvertfall ikke særlig kvinnevennlig når hun dedikerer et helt innlegg til hvor viktig det er for kvinner å suge kuken til mannen sin når HAN ønsker det.

Les innlegget her:

http://supermamman.blogg.no/1390952396_vkn_opp_og_sug_mannen.html

 

Et av sitatene hennes lyder som følger:

“Ja, jeg synes faktisk en mann kan kreve det. Altså kanskje ikke hver dag, men i alle fall med jevne mellomrom. Jeg anser meg ikke som noen antifeminist, men jeg synes ofte likestillings-maset går for langt. Jeg er stolt av å være kvinne og heeelt annerledes enn en mann.”

Det er ingen logikk i å snakke om likestilling når du preacher at mannen din “fortjener” en blowjob når han ønsker det. Mange menn skulle ønske de kunne ha kjeften til en kvinne rundt k-ken 24/7.  Han fortjener en blowjob når DU ønsker det. Alt annet er uakseptabelt.

Gaaaaaaap

Gaaaaaaap

Ufrivillig sex inngår i WHOs definisjon av seksuell vold som omfatter enhver seksuell handling og forsøk på å oppnå en seksuell handling ved bruk av tvang, uønskede seksuelle kommentarer og tilnærmelser mot en person uavhengig av relasjon til personen.

Jeg tror mange – både kvinner og menn – “prostituerer” seg i forholdet. At de har samleie uten å ha lyst. Jeg har gjort det selv, og sittet på toalettet og grått etterpå fordi det var motbydelig. Så min oppfordring er: ikke hør på hva Jenny sier. Sug mannen din når du vil. Om du vil.

Her er et tips til Jenny når hun sitter på knærne, akalei, sliten, antikåt og suger vettet av mannen sin og drømmer om å bare få sitte å file neglene sine i fred:

Send mannen din på turn-trening. Det er kanskje en litt FEMI treningsform, men da kan han i det minste bli så tøyelig og bøyelig at han kan SUGE SEG SJØL.

 

SUZANNE

Machowoman

Machowoman

 

18 thoughts on “La din mann suge seg sjøl Jenny

  1. Det er sånne damer sin deg jeg elsker! De som synes det er “motbydelig” å suge mannen sin! Og tro meg – de suger ikke seg selv, de finner seg sugevillige guttetøser som meg for å få tømt seg! Har sugd hundrevis av gutter i forhold som ikke får nok av dama si, eller hun ikke liker å suge.

    Keep on the good job, so I can do my blowjobs on your man 😉

  2. I dag er det frivillig å være gift, men ekteskapet innebærer faktisk en del gjensidige plikter – sex er en av dem. Det høres ut som du mener at din lyst er viktigere enn din manns. Om det er feminisme vet jeg ikke, men det er i hvert fall ikke likestilling. Hvis du får så på sjelen av å suge mannen du elsker, da er det i sannhet noe galt. Å definere seg som et voldtektsoffer er imidlertid ikke løsningen.

  3. så innlegget hennes for en stund tilbake og sa akkurat det samme til meg selv! jeg digger deg suzanne! Så på bloggere fordi jeg digget deg! du er kul 🙂

Leave a Reply

