Mammarådet!!

I morgen er det lanseringsfest for boken “Mammarådet” som Aschehoug gir ut i samarbeid med min navnesøster og fellow drammenser Susanne Kaluza. Den dama vet å få ting til å skje. OG hun liker meg, og lot meg være en av de 16 bloggerne som fikk bidra i boken. Jeg har skrevet langt og sårt og feiende flott om å være “alenemamma” eller “deltidsmamma.”

Gleder meg til å se det på trykk! Og ikke minst til å treffe alle de andre og feire boken med alle damorna! Og sikkert noen menn som skjelver i buksene.

Faktisk kan jeg skryte på meg at Foreldre & Barn trykker innlegget mitt fra boken i denne månedenes nummer med noen feiende flotte bilder av meg og lille Mickey. Fotografen fikk oss til å suge av samme sugerør og hoppe ned fra trappetrinn mens vi leide lanke. Det toppet seg da han ba oss titte frem fra ei bjørk på Birkelunden i “peek-a-boo” style. HAhahah. Det blir helt lættis å se. 

Så folkelig jeg er blitt 😉

Mitt aller største ønske er at jeg nå kanskje endelig blit bedt på den hagefesten til Aschehough i sommer. Du er INGENTING, NO ONE!!!!!! Før du er bedt dit. 

Men dere? Kjøp boken a?

Bilde

Suzie

4 thoughts on “Mammarådet!!

  1. skal så skaffe meg den boken 🙂 blir inspirert til å lurer på om jeg skal begynne og blogge igjen når jeg ser deg på bloggerene 🙂 har en liten datter og er også en alenemor 😉 så ja du er da min inspirasjon da 😉

Leave a Reply

