Det er tomt for…

Jeg fatter det ikke. Jeg er tilnærmet normal, men det er en ting eller to som jeg anser som meget unormalt med meg selv. For det første er jeg glemsk som en dement. Og det er det som inspirerte dagens innlegg. Det er en hel bråte med ting i min husholdning jeg simpelten ikke har evne til å kjøpe inn før det er tomt. Og så må jeg gå rundt gjerne en dag eller to, ofte opptill en uke før jeg får kjøpt inn nytt. Uansett hvor mye det plager meg og savnes i hverdagen, glemmer jeg alltid å kjøpe det jeg trenger mest når jeg er i butikken.

Bilde

Her er listen over en del ting som går tomt før jeg rekker å kjøpe nytt:

* Dopapir

* Tørkerull

* Sun oppvasktabletter

* Knekkebrød

* Lyspærer

* Vaskemiddel

* Batterier

* Barberblader

* Tannpasta

* Yoghurt til ungen

* Balsam

Hva glemmer du å kjøpe?

Suzie

 

6 thoughts on “Det er tomt for…

  1. Alt på lista di, pluss deodorant, juice, avokado mm… Lurer egentlig på hva i alle dager jeg gjør på butikken. Er veldig dement og det har pågått i mange år…

    Hilsen Else (snart 39 og ferdig med livet)

  2. Kaffe,alltid kaffe.Jeg står og koper foran trakteren med filteret på plass og karrer litt hjelpeløst oppi kaffeboksen som om det skulle hjelpe noe som helst ,mens jeg tenker på hodepinen jeg vet kommer om jeg ikke får kaffe om morgenen;-)

  3. håndsåpe og dysjsåpe. Står alltid i dysjen da jeg kommer på det. og smertestillende og plaster, jobber som frisør så er ofte jeg trenger plaster, klipper fingrene i ny og ne.

  4. Dopapir!!!
    Og det er kjipt det, med tanke på at jeg har en magesykdom som gjør til at jeg tilbringer mye tid på do..
    Ikke nok med det drar jeg ofte ens ærend på butikken for å kjøpe dette, når jeg kommer hjem har jeg to fulle bæreposer, men har glemt dopapiret :(((

Leave a Reply

