Sceneskrekk og PR-kåt i ett

Jeg er ikke så glad i å bli kalt PR-kåt fordi det høres ut som om man nyter så hardt å bli sett. På en måte gjør jeg jo det, men det er i all hovedsak fordi jeg er så innmari glad i å bli hørt. Radio er mitt favorittmedie. Du kan preike så mye du vil, bli hørt av vanvittig mange og slippe den forfengelige, selvbevisste mareritt obsession greia man får av å bli filmet. But a guuurls gotta do what a gurls gotta do. Å lage TV-serien Bloggerne er oppriktig noe av det smarteste og gøyeste jeg gjorde i hele 2013. Nå har jeg jo blitt vant til å bli filmet! De første gangene jeg skulle bli det holdt jeg på å krepere. Og gå inn i angstpsykose samtidig.

Men selvom jeg er svær i kjeften, langer ut mot folk både her og der om de provoserer meg, tar i mot mengder med kjeft og hets fra folk som er uenige hver uke er det en ting som får meg til å skjelve i buksene enda. Å holde foredrag. 

På toppen av dette har jeg fått noen hendvendelser om å holde foredrag jeg simpelten ikke kan si nei til. Det er FOR bra for biznizzen. Og ikke minst smigrende at noen gidder å høre på meg prate om de tingene jeg kan best.

Bilde

Et flott bilde av meg fra da jeg satt i panelet hos godeste Tørnquist. Ser du nervene? Hehhehehe….

Men bortsett fra yoga-teknikker, valium eller alkohol. Hva gjør man med foredragsnerver? Jeg kommer meg helskinnet igjennom, men ser frem til den dagen jeg kan ha holdt et foredrag uten å ha hatt lyst til å schpy først. 

Mitt mål er å bli så full av meg selv, selvsikker og cold as ice at jeg må hoppe i strikk for å kjenne nervene dirre. Jeg er drittlei nerver. De spiser meg opp.

Suzie

7 thoughts on “Sceneskrekk og PR-kåt i ett

  1. Tusen takk for at du var så åpen om angst og depresjoner på bloggerne i går. Det føles veldig godt når andre setter ord på hvordan det føles, og gir meg et håp om at andre kanskje kan forstå at det faktisk er veldig tungt.

  2. Etter å ha sett bloggerne syns jeg du er et fantastisk, forfriskende menneske på bakgrunn av at du sier ting som det er blandt annet! Og ikke minst sier du ting som andre ikke sier høyt. Er så godt å se noen som er seg selv på alle måter og i tillegg er helt knallbra når de gjør det 🙂 Du har fått meg til å smile, jeg kjenner meg altfor godt igjen! 🙂 Liker også at du er litt frika og kjører din egen greie! You go girl! Skulle gjerne hatt min egen SuzanneAabel som bestevenn her hjemme! Det hadde jeg likt 🙂

  3. Du høres høres og leses ganske slitsom ut !! folk som har angst bruker ikke knallrød leppestift for å provosere de har heller ikke supre venner ..+ masse media folk . MEn det har du !!! Så hva er problemet ???????????????? Det er greit at du snakker om feite mager og dameskjegg men du oppfates mer som en artist som lever av denne kunstformen som du selger …. Jeg synes ikke synd på deg … Nemlig fordi du vet nøyaktig hva du driver med !!! De fleste finner roen etter de har fått barn og mann og er med i klubben ,mens du fortsetter med belastningen både for deg selv og kanskje familien din … eller det ser ut mer at du er avhengi av publikum som deler og kjøper den kunstige sutringen …du skiver heller ikke noe interresant eller nytt… bare snakk om seg selv … det var et program på radio med deg i parken .. ellers ville jeg nok ikke oppdaget noe som deg … ingen liv er enkelt alle har problemer ..hvorfor i tilleg søke noe mørke som deg liksom … jeg skriver liksom fordi hverken mage eller skjegg og store tå som er saken ….og jeg vil ikke ha en sånn beste venn i hverdagen som bare sutrer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liksom din nisjeprodukt !!!!!!!!!!!!!!!!! ÆSJ!!!!!

    • Du er passe sjuk som hører noen på radio du ikke liker, setter deg ned og finner bloggen til vedkommede for å så så skrive all den driten her. Du kan faen ikke stave heller. Herregud dette er noe av det sjukeste jeg noensinne har lest. Hold deg til hælvete unna meg og bloggen min.

Leave a Reply

