Jødehat på stueveggen

Jaja, så måtte jeg som 32 åring for første gang i mitt liv oppleve å finne en slags jødefiendtlig trussel på en vegg. Nærmere sagt stueveggen til kjæresten min. Det skal sies at den veggen brukes som en slags grafittivegg, men synes ikke den nye taggen var spesielt inspirerende, hyggelig eller koselig. Faktisk var den både skummel og ekkel og jeg håper jeg aldri trenger å treffe det mennesket som skrev det. Heldigvis var det ikke room-maten hans! Et eller annet nachspielhue har uansett tatt seg friheten til å gå inn på rommet til kjæresten min og fått for seg at det var en fet tagg. Det at han for noen skarve uker siden fikk seg jødisk kjæreste mistenker jeg at kan ha noe med saken å gjøre. Her har vi altså voksne folk, som drikker seg fulle og skriver “Jøder er sånn ca. ok. Hmmm. Nei. Aldri!” PÅ VEGGEN TIL MIN MANN. Motbydelig er det.

Bilde

 

Jeg er faen meg målløs. Jeg vet ikke ha det betyr engang. Ser ut som og i følge ordlyden fremtår det som en mentalt tilbakestående wannabee nazist har vært på ferde. Herregud. Hvis du først skal hetse jøder og strekke det så langt at du skriver hetsen din på veggen til en som er sammen med en jøde så ha baller nok til å skrive noe skikkelig nazi-shit a forbanna taper.

Grrrrrr. 

Bilde

5 thoughts on “Jødehat på stueveggen

  1. Du er virkelig fantastisk! I frykt for å høres gal ut, er jeg glad du er naboen min og fyller hverdagen min med humor og takknemlighet selvom vi ikke kjenner hverandre. Stå på!

  2. Pingback: Norge og jøder, og viktigheten av jødiske stemmer i offentligheten | Noruega en Argentina

  3. Okei, jeg føler meg greit teit når jeg sier dette, men jeg ELSKER deg! DU er så jævla bra, på alle mulige måter. Og jeg sier dette litt for å smiske meg til oppskriften på den deilige gulrotkaken du hadde i bursdagen din (oh yes, jeg ser på Bloggerne;)).. Håper på svar!

  4. Jeg vil først å fremt si at jeg syns du er en kul dame og jeg liker mye av det du står for!
    Men, en ting jeg ikke skjønner er..hvorfor i alle dager røyker du inne når barnet ditt ikke er tilstede? Tror du at det bare er å lufte ut til han er tilbake???
    Itilfelle, les dette:
    Det vi ser som røyk fra en sigarett, er stort sett svevestøv med små partikler (omtrent 10 milliarder partikler pr liter luft!). Det støvet blander seg med husstøvet og virvles lett opp i luften. Hvis det røykes i ett rom, så vil etter hvert slike glidefly finne frem til alle husets rom båret på luftstrømmer når vi forflytter oss. Røyking i ett rom betyr røykforurensning av alle tilstøtende rom. Det hjelper ikke om det røykes bare etter at barna har lagt seg. Røykestøvet er der selv om det ikke lenger kan sees, og det virvles opp og blir svevestøv som pustes inn bare noen beveger seg i rommet

Leave a Reply

